Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

ο Τιμοθεος, η Λουκρητια και η πικρη ιστορια μιας interspieces ερωτικης σχεσης...

Μερικές ανύποπτες ελαφίνες

Και μια καλοταϊσμένη γάτα

Έφτιαξαν την φωτογραφία που το χαρέμι κυνηγάει την Λουκρητία


~~~~~~~~~~~ ***** ~~~~~~~~~~~

Εδώ το ελάφι, η κυρία του και η γάτα, είχαν το ιδανικό στήσιμο αλλά…

... η Λουκρητία είναι γκρίζα, οπότε μια άλλη γατούλα μας δάνεισε το γούνινο πανοφώρι της...

...και ιδού:


~~~~~~~~~~~ ***** ~~~~~~~~~~~

Ένα μικρό ελαφάκι και μια μεγάλη μαυρόασπρη γάτα πάνω στο κρεβάτι...

...βρήκα μια γάτα που καθόταν στην σωστή στάση...

...αλλά πιο πολύ έμοιαζε με κεφάλα γάτο, όποτε χρειάστηκα ένα κεφαλάκι μικρού γατιού και το πήρα από αυτή τη φωτογραφία.
9
Οπότε ιδού ο Τιμόθεος και η Λουκρητία με σωστότερα μεγέθη στην τελική εικόνα:


~~~~~~~~~~~ ***** ~~~~~~~~~~~

Αυτή η υπέροχα εκφραστική γάτα ήταν η τέλεια Λουκρητία

Αλλά…
Έπρεπε να κλαίει!
Και ιδού ένα δάκρυ στο ματάκι της!


Εχω πει πολλές φορές ότι το να χρησιμοποιείς το φώτοσοπ δεν είναι και καμιά σπουδαία υπόθεση!
Απλά, όταν μάθεις την τεχνική, μπορείς να φτιάξεις τα πάντα.
Βέβαια, να προσθέσω ότι τα πράγματα είναι εύκολα όταν φτιάχνει κανείς μοντάζ για χρήση στο μπλογκ, γιατί η ανάλυση που χρειάζεται είναι πολύ χαμηλή.
Σε μεγαλύτερες αναλύσεις, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά.

Αφορά το πόστ "ο Τιμοθεος, η Λουκρητια και η πικρη ιστορια μιας interspieces ερωτικης σχεσης" στο almost dark cat

6 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Είσαι φ ο β ε ρ ή ή ή μαστόρισσα στις ιστορίες αλλά και στις εικόνες!

ralou είπε...

Ευχαριστώ ρενατάκι μου!

dodo είπε...

Έτσι καλά που το χειρίζεσαι το φωτοεργαλείο, γίνεσαι επικίνδυνη! ;-)

kiki είπε...

Εγώ ένα και μόνο σχόλιο θα αφήνω εδώ:
ζη-λεύ-ω!

mar9659 είπε...

ΥΠΈΡΟΧΕΣ ΦΩΤΌ!!ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ...ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΓΑΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΡΑΛΛΟΥ...ΤΟ ΡΑΛΛΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΛΙΚ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΨΑΞΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ...νΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΣΑΒ/ΚΟ!

ralou είπε...

Kαλως ηλθες mar9659
Δυστυχως ήλθες σε εποχή που τα μπλόγκ μου περνάνε χειμερία νάρκη και δεν τα πολυδουλεύω
Οι φωτό όπως κταλαβαίνεις είναι από το Ιντερνετ και εγω απλά τις δουλευω στο φωτοσοπ για να τις κάνω να λένε τις ιστορίες που θέλω εγω να πουν.
Μπήκα στο μπλόγκ σου και διάβασα τα πιο πρόσφατα ποστ σου. Ωραια και τυφερά και νεανικά.
Επίσης είδα τη φωτό της Ραλους, βλέπω ότι γράφεις κι εσύ το όνομα της με ενα "λ", έτσι μ αρεσει κι μένα.
Και... αχ! ποσο αγαπώ τα προτοκαλόγατα!
Πάντως α αγαπάς τις γάτες υπάρχει ενα φόρουμ που μιλάμε όλοι οι τρελαμένοι γατόφιλοι για τα γατιά μας κι δημοσιεύουμε φωτό- υπέροχες φωτό με τις υπέροχες κεραμιδόγατες μας.
Αν σου κάνει κέφι μπες καμιά φορα στο www.gatospito.gr να αγαλιάσει η καρδιά και το μάτι σου!