Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

φωτογραφια αγαπη μου

Ελα!
Το στρώνω ακόμα!
Θέλει:
Αλλαγή στην πρασινούλα εκεί απάνω
Αλλαγή γραμματοσειράς στον τίτλο.
Να βάλω γατομάτια δίπλα
Ένα υποτιτλο της προκοπής.


Οσο πιο πολλά blogs τόσο πιο καλά !

photoblog μυρίζει εδώ
να χαθεί τέτοιο χωριο

Μέχρι να γίνω μια αξιοπρεπής φωτογράφος, θα ρίχνω εδώ ότι βγάζω.
Επίσης τις φωτοσοπιές που φτιάχνω

Περισσότερο καλά και άθλια περισσότερο
Καλά και άθλια
Λιγότερο καλά και άθλια λιγότερο

Α! είμαι συλλεκτικό ον, δεν το έχω πει;
Μάλλον χωρίς σχόλια... Θα δείξει...

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωωωω! μιάου μιάου! περιμένω φωτογραφίιιιες!

έπιασα πρώτη θέση!

ralou είπε...

Καλως ήλθε ηλιογράφε!!!!!
Ναι, πρώτη θέση πίστα και μάλιστα πριν καν γίνουν τα εγκαίνια!
Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Το επίσημο ένδυμά μου έχει ήδη λερώσει από τα ποπ κόρν, πρέπει να αρχίσει σύντομα η παράσταση και να κλείσουν οι προβολείς!

dodo είπε...

Κλικ!

Άντε, και καλά κλικαρίσματα- τον βασιλικό πού να τον ακουμπήσω; :-)

ralou είπε...

Ηλιογράφε, δεν φτάνει που έχω το άγχος της πρεμιέρας, αν με πιέζει ο μετρ, τι θα πάθω η φουκαριάρα ξέρεις;
black out!

A! dodos! πάντα τυπικός και άψογος! Ευχαριστώ!
Τον βασιλικό αστον στην είσοδο, να ομορφυνει λίγο, το ντεκορ δεν έχει τελειώσει ακόμα.

Επι τη ευκαιρία ελπίζω να μην σε πειράζει που κρατάω το s στο nick σου.

ellinida είπε...

Αγόρασα πρόσφατα κι' εγώ μιά μηχανή της προκοπής. Γύρισα από τις διακοπές με χίλιες τόσες φωτογραφίες. Είναι κομμάτια από μας. Φωτομπλογκ λοιπόν, γιατί όχι;

Unknown είπε...

i like......

kiki είπε...

Κι εγώ περιμένω φωτογραφίες και φωτοσοπιές!